Dari Abdullah bin 'Amr RodiyAllahu anh, Rasulullah Sollallahu 'Alaihi Wasallam bersabda: "Sampaikanlah pesanku walaupun satu ayat..."

Wednesday, December 7, 2011

sisi saya yang negatif. jangan ikut tahu!


bismillahirrahmanirrahim.



maaf. entry kali ni agak negatif. sebab saya nak buang semua yang negatif kat sini habis2 sebelum keluar bilik untuk collect data.

yes.

sebenarnya, saya dah putus harapan untuk collect data. hilang keyakinan diri, takde semangat dan trauma. (haaa. banyak kan? teruk betul rasanya (= . = )""" )

macam2 pengalaman ada time kutip data dan .....hasilnya, last2 saya jadi trauma dan rasa kutip data tu tak best. mungkin sebab perlu jumpa banyak ragam manusia dan saya.... saya tak dapat sesuaikan diri saya ='( .... dengan keadaan yang negatif . saya akan jadi hilang keyakinan diri (sambil pandang ke bawah).

berjumpa pekerja yang moody (mungkin stress sebab keje), lepas tu saya pulak datang nak tanya macam2 kan.. err.. mana saya tahu dia tengah moody? bersalah saya. tak tahu macam mana nak hadapi keadaan macam tu. haii..

sebelum ni selalu kawan2 yang teman, mungkin diorang tak nampak yang saya dah tak semangat sebenarnya. (atau perasan? tak saya rasa.). sebabnya, saya masih boleh bersenyum2, buat bodoh dan boleh bergaul mesra dengan subjek2 saya (errr... ) tapi, dalam hati... saya nak cepat2 habeskan semua ni. dah tak tahan. cepatla habes.cepatlah. cepatlah. ( @ @ )

takkan saya asyik nak kacau hidup kawan2 saya untuk teman saya ke hulu ke hilir colect data kan? saya kesian juga kat diorang, masing2 pun ada kerja.

saya harap harini segalanya dipermudahkanNya. saya sangat berharap.

p/s: perasaan untuk collect data seperti perasaan jasad yang sudah tak bernyawa (errr... perumpamaan baru dari saya..)


No comments:

Post a Comment