Dari Abdullah bin 'Amr RodiyAllahu anh, Rasulullah Sollallahu 'Alaihi Wasallam bersabda: "Sampaikanlah pesanku walaupun satu ayat..."

Thursday, March 24, 2011

merebut sebanyak ilmu yang mungkin

bismillahirrahmanirrahim


hari pertama saya berconferens
seronok ^ ^

sekadar gambar dari henfon kamera cikai

banyak ilmu
selama ni saya hanya kenal nama mereka
melalui jurnal2 tulisan mereka
dan melalui cerita dari lecturer2
tapi hari ini
saya dapat melihat sendiri mereka
and saya sangaaaat kagum pada student yang buat pembentangan thesis mereka
sangaat berani dan pandai
mungkin satu hari nanti saya pulak? *taksuka presentation*harap maklum*


antara buku, pamplet, makanaaan dan cenderamata yang kami dapat. mostly buku resepi khas untuk makanan si kecil anda

dan akhir sekali
nak buat pengumuman
berita baik

terbaru dari nutrition society.. jika anda ingin mengetahui kandungan nutrient makanan anda tak kiralah makanan apa sekali pun .. hanya perlu taip Nutri nama makanan dan send pada 37973. dan anda akan mengetahui nilai nutrient yang terdapat dalam makanan tersebut. contoh: Nutri nasi lemak.. dia cas 50 sen je pun! cubalah! =)

dan pengumuman seterusnya
JEMPUTAN DATANG KE NUTRITION MONTH!
venue: Midvalley Exhibition Centre
date: 23 and 24 April
hey! its FREE!!
jangan lepaskan peluang untuk merebut sebanyak ilmu yang mungkin



p/s: exausted.. berat kot bawak semua benda2 tu and one thing satu pengalaman hebat bila dapat merasai kesesakan dalam monorel di waktu peak hour. time orang balik keje. rasa macam ikan sardin tuna marina!! haha XD
p/s/s: ok dah penat. perlu tidur.esok masih perlu pergi conference ^ ^



No comments:

Post a Comment