Dari Abdullah bin 'Amr RodiyAllahu anh, Rasulullah Sollallahu 'Alaihi Wasallam bersabda: "Sampaikanlah pesanku walaupun satu ayat..."

Tuesday, April 27, 2010

aku tak nak kawan kau sampai bila2 pun!!!!!~

aku tak nak kawan kau

aku tak nak kawan kau..
bukan sahaja berkawan malah bersahabat dengan kau pun aku tak mau
kau dah banyak pesongkan hati ramai orang,
kerana kau ramai yang hormat dan ikut sangat cakap kau..

aku tak nak kawan kau..
kerana kau ramai yang hanyut walaupun dia mempunyai pelajaran setinggi langit,
walaupun badan ketul2 tapi tewas di hadapan kau..
walaupun dah tua tapi ramai yang suka akan kau..

aku tak nak kawan kau...
ramai yang akan kata aku jumud,
aku tak up to date,
aku kolot
tapi aku tetap akan tewaskan kau..
Nabi ada berpesan tiada lagi perang yang hebat selepas ini ber banding kau

ENGKAULAH NAFSU...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

credit:iluvislam

No comments:

Post a Comment